Cerințe:
- Cunoștințe obligatorii de limba germană la nivel mediu (vorbit și scris)
- Cunoștințe de limba engleză constituie un avantaj;
- Cunoștințe de marketing/ vânzări;
- Foarte bune cunoștințe de utilizare a PC-ului (MS-Office: Excel, Word, Internet);
- Experiență în gestionarea activă a datelor clienților și vânzări reprezintă un avantaj;
- Experiență într-o poziție similară (asistent comercial, agent vânzări) constituie un avantaj;
- Abilitați foarte bune de comunicare și prezentare, relaționare cu clienții, atenție distributivă, simț pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;
- Orientare spre soluționarea cerințelor clienților;
- Capacitate organizatorică, flexibilitate;
- Abilități de lucru în echipă;
Responsabilități:
- Asigurarea de consultanţă și administrarea clienţilor definiţi şi potenţiali,
- Oferirea de informaţii cu privire la programul de livrări;
- Colaborarea cu clienţii companiei;
- Controlarea intrărilor comenzilor din partea clienţilor definiţi;
- Actualizarea preţurilor şi a bazei de date cu clienţi în sistem;
- Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
- Întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora;
- Actualizarea prețurilor produselor și comunicarea modificărilor către departamentul de vânzări;
- Îndosariază documentele cu care lucrează și le arhivează;
- Activități de marketing și asistent comercial;
- Gestionarea reclamaţiilor clienţilor administraţi;
Beneficii:
- Suport și asigurarea integrării rapide în activitate;
- Program de lucru full time și sâmbătă 09-12.00 (plătit suplimentar);
- Training-uri în scopul dezvoltării profesionale, care să te ajute să cunoști, să-ți îndeplinești responsabilitățile încredințate și să-ți valorifici punctele forte ca asistent comercial;
- Telefon de serviciu;
- Calculator PC;
- Confortul unui loc de muncă stabil într-o echipa tânăra, profesionistă și amabilă;