Cerințe:
- Cunoștințe obligatorii de limba germană (scris şi vorbit);
 - Cunoștințe de limba engleză constituie un avantaj;
 - Cunoștințe avansate de operare PC;
 - Cunoștințe de bază a principiilor contabile;
 - Capacitate de coordonare a personalului din subordine;
 - Capacitate de adaptare şi de interacționare cu mediul de lucru;
 - Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări;
 - Experiență într-o poziţie similară (manager) poate constitui un avantaj;
 - Cunoştinţe de bază a principiilor contabile;
 - Atenţie la detalii, acurateţe a datelor în activitatea zilnică;
 - Abilități: muncă în echipă, comunicare, – responsabilitate și organizare;
 - Persoană calmă, organizată, harnică, sociabilă, deschisă și punctuală;
 
Resposabilități:
- Construiește, întreține, manageriază și dezvoltă activitatea comercială pe o zonă sau o țară;
 
- Activitatea comercială este compusă din următoarele sub-activități :
- – Colectare anvelope de la service-uri, vulcanizări, flote transport, etc;
 - – Organizare optimă a logisticii de colectare;
 - – Gestiunea şi organizarea depozitelor și a personalului aferent;
 - – Vânzare de anvelope pe zona sau țara respectivă;
 
 - Întocmirea rapoartelor periodice la nivel de departament pentru managementul superior.
 - Activități de coordonare a echipei:
- – Coordonează și îndrumă echipa în activitățile sale zilnice.
 - – Planifică sarcinile departamentului și se asigură că acesta își îndeplinește obiectivele
 - – Elaborează obiective noi pe termen lung pentru department
 - – Se asigură de dezvoltarea membrilor departamentului
 
 
Beneficii:
- Salariu motivant
 - Telefon de serviciu
 - Laptop
 - Bonusuri de performanță
 - Posibilitate de avansare
 - Pregătire/traininguri de specialitate
 - Lucru într-un mediu tânăr și amabil
 - Birou în zona centrală a orașului.
 
Ne poți urmări pe Facebook, Instagram, Youtube, Tik Tok, Pinterest și LinkedIn sau află mai multe despre noi aici. 😉


